Futbol Topunu Bomba Zannetmiyen Forvetler #1  

Posted by Emir Kanca

Bu yeni başladığımız serinin asıl çıkış noktası Fenerbahçemizin son iki yıldız forvetinin taraftarda yarattığı travmadır elbette. Kendi adıma hem fiziği kuvvetli hemde futbol topuna hakettiği değeri veren golcüleri pek severim, Nicolas Anelka mesela bu cins golcülerin en güzel örneğidir.



#1 - Luis Suarez


Bu serimize Ajax ın gül yüzlü Uruguaylısı, can forveti Luis Suarez ile başlıyoruz. Kendisini Huntelaar ın partneri olarak tanıdık Ajax forması altında ancak ikiliyi izlerken şunu farkediyorduk ki Huntelaar beleşçi bir golcü iken Suarez bunun çok ötesindeydi. Herşeyden önce hızlı bir forvet kendileri, tekniği yüksek, gol sezgileri vasatın üzerinde, fiziği yeterli. Daha 22 yaşında olduğunu düşünüp hala gelişime açık olduğunun kendimize hatırlatırsak değeri biraz daha artar gözümüzde.

National deki ilk profesyönel sezonunda 19 gol attıktan sonra Groningen yolunu tuttu Suarez -ki Groningen scoutları her zaman başarılı işlere imza atmıştır. bu onlar açısından bir + daha olarak yazılmalı hanelerine- ardından da ver elini Ajax.

Luis Suarez bana göre gerçek bir Premier League kumaşı. Bir şekilde aklını çelip Türkiyeye getirebilen olursa çok iş yapmış olur bizden söylemesi.

2 yorum

Çok fazla maçını izlemedim, öncelikle onu söyliyim. İzlediğim maçlarda atıyor ama çok kaçırıyor tipinde bir forvet olduğu izlenimine kapıldım. Bilmiyorum ne kadar doğrudur. İyi futbolcu olduğu aşikar.

Ben Business Channel Hollanda Ligini verirken izlemiştim Luis Suarez'i...
Cumartesi öğlen genelde hiç maç yokken, başlangıç oluyordu..

Doğrusu o zaman hiç beğenmemiştim...Top tekniği söylendiği gibi gerçekten çok iyiydi ama bitirici vuruşlarda çok zayıftı bence...Olmadık goller yaratıyordu zaman zaman ama bitiricilik yönünde zayıftı...

Gerçi bu sene nasıldır bilemem...

TSL'ye gelirse ''Gol makinesi diye aldık traş makinesi çıktı'' yada ''Are you a player'' gibi yaratıcı enstantaneler ile karşılaşması kaçınılmaz geliyor bana... :)

Yorum Gönder

Twitter Updates

    Twitter' dan takip et

    İzleyiciler

    Beer

    Beer

    Dave Gilmour

    Dave Gilmour

    Michael

    Michael

    Mark Knopfler

    Mark Knopfler

    Jack

    Jack

    Zorba

    Zorba

    Stand Against Cancer

    Stand Against Cancer

    Blog United

    Alex

    Alex

    Zico

    Zico
    Nosso Rei

    Roberto Carlos

    Roberto Carlos

    Lugano

    Lugano
    Futbol Bloglarini Takip Edin